SPONSORZY
  • krex
  • energo
  • tlo-msz1200-1038x576
  1. Home
  2. Wojownicy
  3. MMA
  4. MARZEC W KSW

MARZEC W KSW

0
0

W marcu KSW po raz pierwszy w historii zawitało do Radomia, gdzie odbyła się pełna efektownych wygranych gala KSW 68.  

W walce wieczoru gali KSW 68 kibice zobaczyli starcie o pas wagi piórkowej pomiędzy Salahdine’em Parnasse’em i Danielem Rutkowskim. Pojedynek potrwał niecałe cztery rundy. Mistrz okazał się w tym starciu szybszy, bardziej precyzyjny i skuteczniejszy. Na początku czwartej odsłony walki trafił Daniela potężnym kopnięciem, po którym bój trafił na matę. Tam Parnasse złapał Rutkowskiego w duszenie i zakończył pojedynek.

W pozostałych walkach Tomasz Romanowski wypunktował Michała Pietrzaka, Damian Janikowski znokautował Tomasza Jakubca, Ricardo Prasel przetrwał trudne chwile i pokonał Michała Kitę, Patryk Kaczmarczyk rozbił przed czasem Michała Domina, Albert Odzimkowski znokautował Tommy’ego Quinna, ale wynik tego boju ostatecznie został zmieniony na „no contest”, Rafał Kijańczuk szybko rozbił Yanna Kouadja, Piotr Kacprzak zdominował Jose Santiago Jr., a Adam Tomasik pokonał Marcina Trzcińskiego.

Podczas gali KSW 68 zapowiedziano również kolejne dwa wydarzenia. Gala KSW 69 odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie, a KSW 70 zostanie zorganizowana 28 maja w Łodzi. Podczas kwietniowego wydarzenia laureat statuetek Heraklesa w kategoriach walka i poddanie roku 2021, Sebastian Przybysz, stanie do drugiej brony pasa mistrzowskiego w kategorii koguciej i zmierzy się z gruzińską sensacją, Zuriko Jojuą.

W marcu KSW nawiązało współpracę z marką XTB, czyli jednym z największych polskich fintechów oferującym aplikację xStation, która zapewnia inwestorom indywidualnym szybki i łatwy dostęp do rynków finansowych z całego świata. XTB będzie obecne na galach KSW, w materiałach promocyjnych oraz w podsumowaniach sponsorowanych wydarzeń.

Końcówka miesiąca przyniosła niezwykle ciekawą wiadomość związaną z przejściem pod skrzydła KSW jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich pięściarzy, Artura Szpilki. O rozpoczęciu tej współpracy poinformował Martin Lewandowski w wywiadzie dla serwisu WP SportoweFakty. Maciej Kawulski był natomiast gościem audycji „W cieniu sportu” serwisu Onet, w której opowiedział między innymi o rozwoju marki KSW.