SYMBO NOWYM PARTNEREM DSF KICKBOXING CHALLENGE
Nowym partnerem technicznym Federacji DSF Kickboxing Challenge jest polska marka odzieżowa SYMBO. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie I Piknik Charytatywny, który 9 września odbędzie się przed Schroniskiem Na Paluchu. Umowa zawarta jest do końca 2017 roku.
Cieszę się ze współpracy z SYMBO. To nowa marka na polskiej scenie odzieży sportowej, ale zapewniam, że nie brakuje im doświadczenia i determinacji – mówi Sławomir Duba, Prezes DSF Kickboxing Challenge. Chcemy dać sobie czas do końca roku na wzajemne poznanie. Potem porozmawiamy o przyszłości. Dla nas to był priorytet, żeby najlepszą polską federację kickboxingu wciąż ubierała polska marka odzieżowa. I tak się stało. Wszystkich fanów sportów walki oraz zawodników zapewniam, że nie rozczarują się jakością, która jest na światowym poziomie.
Paweł Szopa, Prezes SYMBO wierzy w sukces tego przedsięwzięcia. Bardzo się cieszę ze współpracy z DSF Kickboxing Challenge. To najlepsza polska federacja promująca kickboxing. SYMBO to marka dla tych, którzy nie boją się wyzwań. To symbioza człowieka i technologii w idealnej równowadze. To krew, pot, łzy i satysfakcja, gdy wiesz, że dałeś z siebie wszystko. – A wszystkie te wartości prezentują właśnie zawodnicy na galach DSF Kickboxing Challenge. Jestem przekonany, że kickboxing to idealny sport, w którym sprawdzi się nasza marka.
BEAT YOUR LIMITS – SYMBO
SYMBO to nowa marka odzieży sportowej na polskim rynku, dająca produkt najwyższej jakości. Chcemy budować naszą markę współpracując z najlepszymi sportowcami. Dla DSF Kickboxing Challenge walczą mistrzowie Polski, Europy czy Świata. Filozofia prezesa Sławomira Duby jest transparentna i bardzo mi się podoba. Federacja ma na celu przywrócić należyte miejsce tej formule walki, w której w latach 90-tych Polacy m.in. za sprawą Piotrowskiego, Siegoczyńskiego, Salety, Warchoła czy Rylik, siali postrach na ringach całego świata! Obserwując gale to DSF jest na najlepszej drodze by tego dokonać. Tak jak prezes Sławomir Duba stawia co raz większe wyzwania przed zawodnikami, tak i marka SYMBO podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej! Razem pokażmy światu polską siłę i polską jakość. – Dodał Paweł Szopa