Drugi miesiąc w roku przyniósł blisko 900 publikacji o marce KSW w prasie, internecie, radiu i telewizji.
Luty zdecydowanie upłynął pod znakiem zbliżającej się gali KSW 47: The X-Warriors, a jej główni aktorzy, czyli Mariusz Pudzianowski, Szymon Kołecki, Tomasz Narkun i Philip De Fries okazali się najbardziej medialnymi postaciami w tym miesiącu. Szczególnie Mariusz Pudzianowski, który aktywnie prezentuje w mediach społecznościowych swoje przygotowania do walki.
W tym miesiącu pojawiły się też pierwsze zapowiedzi wideo powyższych pojedynków oraz ogłoszono kolejnych zawodników, którzy zawalczą podczas nadchodzącej gali w Łodzi – w tym dwóch olimpijczyków. Jednym z nich jest oczywiście Damian Janikowski, a drugim nowy nabytek organizacji, czyli jeden z najbardziej znanych japońskich zawodników MMA i złoty medalista w judo z Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Również powrót Normana Parke’a do KSW wzbudził spore zainteresowanie mediów, a o całej gali, tradycyjnie już, pisano również sporo w branżowych portalach zagranicznych.
Inne tematy, które przyciągnęły w lutym uwagę mediów dotyczyły świetnej sprzedaży biletów na galę KSW 47 oraz nowego kierunku na mapie Europy, który zainteresował polską markę, a mowa tu o Serbii. Swoje spojrzenie na tę sprawę przedstawił Martin Lewandowski, który został również zaproszony jako prelegent na konferencję PEI (Passion Education Inspiraton), największą tego typu wydarzenie branży fitness w Europie.
Pod koniec miesiąca medialna obecność marki KSW związana była również z nową ring girl organizacji, która trafiła na okładkę najnowszego magazynu „CKM”.